Doprava a platba
- zásilkovou službou České pošty jako balík do ruky na dobírku 156,-Kč s DPH nebo balík do ruky/platba předem 120,-Kč s DPH. Dodání do 3 pracovních dnů od odeslání zásilky. Hmotnost zásilky nesmí přesáhnout 5 Kg. Při nákupu nad 3 000,-Kč bez DPH je dopravné zdarma.
- osobním odběrem zboží bez poplatku pouze v sídle společnosti Libor Václavík -LIBROS, Palackého 1114, Ostrava -Přívoz.
- Doprava a dobírka na Slovensko se kalkuluje vždy individuálně.
- Doprava pro naše partnery ošetřena individuálně v obchodních podmínkách.
Jelikož cena za dopravu je závislá na mnoha faktorech, jako například hmotnost, objem. Z tohoto důvodu se může stát, výše uvedená cena v bode č. 1. bude následně změněna obchodníkem našeho e-shopu. V takovémto případě Vás o této ceně budeme informovat e-mailem případně telefonicky.
Převzetí zboží:
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
I přestože je obal mechanicky neporušený a zboží je poškozeno, tak o této skutečnosti neprodleně informujte dopravce, který Vám zboží doručil. Jedná-li se o doručení Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Poté o této skutečnosti neprodleně (nejpozději následující den) informujte nás (e-mailem, tel.). V případě poškození zachovejte přepravní obal a výstelku pro nutnost správného vyřízení reklamace poškození přepravcem. Pokud tak nebude učiněno, reklamace poškození bude zamítnuta. Po následné dohodě je možné kupujícímu ihned expedovat nové zboží, poskytnout slevu nebo zákazník může odstoupit od smlouvy.
Při osobním odběru zboží od zástupců dodavatele, kupující ověří úplnost dodávky v místě odběru ihned.
V případě nedodržení popsaného postupu, reklamace poškození nemůže být uznána. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem: Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.